Wednesday, September 10, 2014

SHAPE UP

Meal Replacement

Tinggal di bentuk, kekal sihat - dan mengelakkan Yo-Yo Diet Sindrom

Adakah anda mengurangkan berat badan dan kemudian meletakkannya kembali semula? Adakah anda terperangkap dalam kitaran diet tidak berkesudahan? Selalunya apabila kita pergi pada diet, kita bekerja keras untuk mencapai matlamat kita, barulah kembali ke tabiat makan dan gaya hidup lama. Apa yang berlaku seterusnya adalah terlalu biasa ... kita mula meletakkan berat kembali, tahap kami permulaan lemak meningkat dan secara beransur-ansur menjadi kurang sihat semula. Kami kemudian biasanya mencari diet yang baru, dan yo-yo diet kitaran bermula. Kitaran mengulangi berat badan dan berat badan boleh memberi kesan yang sangat negatif ke atas kesihatan kita. Mereka juga boleh menimbulkan kesan psikologi negatif kerana kami merasakan rasa kegagalan, kekecewaan dan kemurungan - yang seterusnya boleh menyebabkan keuntungan yang lebih berat!

Mengajar badan anda untuk menerima kadar metabolisme baru

Untuk menghentikan yo-yo kitaran ditakuti anda perlukan untuk membantu badan anda menahan keinginan semula jadi untuk kembali kepada keadaan sebelum diet itu. Semasa fasa kehilangan berat program anda kadar metabolik anda mungkin akan berubah apabila anda kehilangan lemak badan dan menjadi lebih ringan. Setelah mencapai matlamat anda, anda perlu mengekalkan kawalan badan anda kerana ia digunakan untuk menjadi 'baru anda. Proses ini mengambil masa. Dalam tempoh ini, anda perlu memastikan anda menjaga berat badan dengan menjaga selera anda di bawah kawalan, menentang keinginan untuk makanan ringan yang tidak sihat dan makanan keselesaan. Komited untuk hidup sihat dengan memastikan anda mengekalkan gaya hidup baru anda dan mengisi sistem badan anda dengan nutrisi harian yang baik.

Hanya satu Super Shake sehari ...

akan mengawal pengambilan karbohidrat
akan membuat anda berpuas hati
akan memaklumkan kepada anda di berat badan ideal anda
Hanya satu Super Shake sehari akan membantu mengawal pengambilan makanan anda dan akan membantu menjaga anda pada matlamat kehilangan berat badan anda. Sama ada anda memilih untuk mempunyai shake untuk sarapan pagi, makan tengah hari atau makan malam adalah terpulang kepada anda - apa sahaja yang sesuai dalam terbaik dengan gaya hidup anda. Super Shake adalah alternatif yang terbaik untuk sarapan padat yang biasanya karbohidrat, atau makanan segera yang tidak sihat pada masa makan tengah hari atau sesuai jika anda terlalu sibuk untuk menyediakan makan malam.

Komited untuk Program 90 hari

Hanya satu Super Shake sehari selama 90 hari dan anda akan melihat dan merasakan perbezaan yang luar biasa ...

Jika anda baru sahaja selesai program penurunan berat badan anda dan mencapai berat badan ideal anda - menggunakan ShapeUp akan membolehkan anda untuk berjaya menstabilkan kadar metabolisme anda. Menamatkan segala yang yo-yo!

Jika anda mendapati diri anda bermula untuk memakai berat badan atau menjadi sedikit lembap - bermula Program Hari 90 akan membawa anda kembali dalam bentuk dan berasa lebih bertenaga.

Jika anda hanya perlu alternatif yang sihat untuk makan mudah - pastikan anda mempunyai beberapa tin ShapeUp ada supaya anda boleh dengan cepat membentuk Super Shake lazat pilihan anda.

Pemakanan sihat & pengurusan berat badan

Ini gantian hidangan dan pengekalan berat badan formulasi saintifik mempunyai segala-galanya badan anda memerlukan untuk memuaskan, makan yang sihat. Ia mudah untuk membuat, hanya campurkan dalam air atau susu, dan yang paling penting dan rasanya lazat juga!

protein 20g
hanya gula 0.6g
26 vitamin & mineral penting
Membantu menggalakkan pengoksidaan lemak & mobilisasi

Mempercepatkan usaha pengurusan berat badan anda dengan membuang lemak degil badan yang berlebihan. Ekstrak teh hijau (termasuk catechins) boleh membantu mengawal pengoksidaan lemak (pembakaran kalori). Ejen lipotropic (choline dan inositol) membantu menggerakkan dan lemak dan menggalakkan badan anda untuk menggunakannya sebagai bahan api.

Mujarab Anti-oksidan dari New Zealand Ekstrak Buah-buahan

Menyediakan rangkaian lengkap antioksidan yang diperoleh daripada biji anggur, boysenberries, blackcurrants dan buah kiwi. Empat kali aktiviti antioksidan vitamin C (6895 ORAC unit / gr) ellagitannins dan komponen catechin juga dikenali untuk membantu mengekalkan berat badan yang sihat.

Tinggal di Bentuk ... Tinggal Sihat

No comments:

Post a Comment