Wednesday, September 10, 2014

FIBERMAX

 Makanan
Asli Serat Powder

Dengan menambah serat untuk diet anda, anda menyokong:

Fungsi usus yang normal, kerap dan sihat - najis bulkier dan lembut
Flora bakteria sihat dalam usus
Tahap kolesterol yang sihat
Gula darah yang sihat
Pengurusan berat badan. Serat membuat anda terasa penuh, untuk menyokong selera yang normal dan tidak menggalakkan makan berlebihan
Apa yang istimewa tentang FibreMaxTM?

New formula FibreMaxTM Imej adalah gabungan lima prebiotik. Ini tidak dicerna oleh enzim usus bahagian atas, tetapi masuk ke dalam kolon di mana mereka menyokong pertumbuhan normal bakteria bermanfaat yang terlibat dalam proses penghadaman.

Yang mengandungi serat prebiotik kedua-dua larut dan tidak larut:

Serat larut menyokong enzim biasa dan proses penghadaman
Serat tidak larut menyediakan pukal kepada kandungan kolon untuk, najis bulkier lebih lembut
5 Prebiotik

Ekstrak Akar Cikori datang dari rizab makanan tumbuhan chicory yang terdapat di dalam akar tumbuhan matang. Ia lebih merupakan inulin serat larut.
Soya Serat datang daripada dinding sel kacang soya selepas penyingkiran minyak dan protein. Ia lebih merupakan serat tidak larut. Kacang soya yang digunakan dalam New Image Fibre MaxTM bukan diubahsuai secara genetik.
Psyllium adalah sekam daripada kering, biji masak loji Plantago India. Sekam ini kisar halus supaya ia menyerap air dengan pesat untuk membentuk lendir yang sengit. Psyllium menyediakan kedua-dua serat larut dan tidak larut dan memberikan pukal kepada kandungan kolon.
Pektin adalah serat semulajadi yang ditemui dalam epal dan buah-buahan sitrus. Sebagai serat larut ia membantu dalam proses pencernaan dalam usus.
Oat Fibre dihasilkan oleh proses eksklusif daripada bran oat, mewujudkan serat halus dan mudah dicampur yang menjadi sumber kedua-dua serat larut dan tidak larut.
Sentiasa baca label dan gunakan seperti yang diarahkan. Jika gejala berterusan melihat penjagaan kesihatan anda profesional.

No comments:

Post a Comment