Wednesday, September 10, 2014

ALPHA LIPID SLEEP TIME

Diilhamkan oleh penemuan yang unik, susu semula jadi yang mampu tidur semula jadi yang sihat, penyelidikan saintis asas kami mendedahkan bahawa susu daripada lembu tertentu mempunyai ciri-ciri yang lebih besar menenangkan daripada susu lain, yang dipercayai dikaitkan dengan tahap protein khas. Ujian DNA yang mudah membolehkan ini lembu untuk dipisahkan daripada orang lain. 

Menyedari kepentingan penemuan ini, New Image pasti kawanan ini memilih lembu. Koleksi berikutan, susu menjalani proses yang dipatenkan untuk mewujudkan sokongan tidur semulajadi ini. Tahap laktosa - Susu gula semula jadi, juga dikurangkan untuk membantu dengan mereka yang mungkin mempunyai beberapa sensitiviti kepada laktosa. 

Ini susu khas dan keputusan proses unik dalam ProfileTM Protein unik yang telah diuji secara klinikal untuk menyokong tidur semulajadi dan tenang. 

Tulen susu SLEEP TimeTM tepung digabungkan dengan campuran premium Magnesium, Alpha LipidTM, Vitamin D dan perisa dan rapat-rapat dimeteraikan dalam uncang berkhidmat individu. Enjoyed panas atau sejuk, ia merupakan minuman waktu tidur yang ideal.

No comments:

Post a Comment